Marije van der Made

WhatsApp-Image-2020-04-30-at-15.50.13

Marije van der Made is 32 jaar oud en Youtuber

Thema

Bewustwording en educatie

Initiatief

Marije is verhalenverteller en een beetje influencer, vooral op YouTube en Instagram. Ze gebruikt haar kanalen om mensen op een leuke, entertainende manier een beetje bewuster te maken over hun eigen (mentale) gezondheid, maar ook die van het klimaat en het milieu.

Doel

Marije is NL's grootste 'duurzame' influencer met dat als core boodschap. Met 110.000 abonnees op Youtube en 33.000 volgers op Instagram heeft ze een enorm bereik dat ze alleen maar inzet voor verhalen én merken waar ze 100% achter staat. Ze is onder andere mede-verantwoordelijk geweest voor de vliegende start die voedselverspillingsapp Too Good To Go in NL heeft gemaakt.

Actief bij

Ondernemer

Rol binnen initiatief

Marije is bedenker, creatief, strateeg én sales bij haar eigen bedrijf en doet dat al 4 jaar met enorm succes!

Vanuit welke rol

Zelfstandig ondernemer (ZZP)

Website

http://youtube.com/ditgebeurterals