Ilse Kwaaitaal

Schermafbeelding-2019-04-26-om-18.48.14

Ilse Kwaaitaal is 29 jaar oud en Co-Founder

Thema

Design technologie en innovatie

Initiatief

Er zit ongeveer 80% water in de meeste huishoudelijke & cosmetische producten. Dit betekent dat 4 van de 5 vrachtwagens gevuld met deze producten alleen water transporteren. TWENTY is een nieuw merk dat de consument slechts de 20% biedt. TWENTY verkoopt geen water, maar capsules. Thuis doe je de capsule in een herbruikbare fles en voeg je 80% water toe. Na het oplossen creëert dit precies het product waar de consument gewend aan is! Het eerste product dat gelanceerd wordt is shampoo.

Doel

Samen met Mirjam heb ik TWENTY op de kaart gezet als oplossing. We zijn hierover al met veel grote bedrijven in gesprek en hebben via verschillende kanalen mensen weten te inspireren. Hoewel het product nog niet af is (we kunnen echt niet wachten!), hebben we al duizenden mensen bereikt. Momenteel zijn we hard aan het werk om TWENTY zo snel mogelijk te lanceren. Tot die tijd zullen we in gesprek blijven gaan met de industrie.

Actief bij

TWENTY Products

Rol binnen initiatief

Ilse heeft samen met co-founder Mirjam TWENTY opgezet en een netwerk van partijen bij elkaar gebracht om hen te helpen bij de ontwikkeling van het product. Daarnaast laat zij geen kans onbenut om het verhaal te vertellen en zo samen naar een circulaire economie toe te werken.

Vanuit welke rol

Ondernemer

Website

https://www.twentyproducts.com/