Bart Aupers

Bart

Bart Aupers is 32 jaar oud en Strategisch partner

Thema

Duurzame consumptie en productie

Initiatief

Afgelopen jaar heeft Bart zich onder meer als mede-eigenaar en Krommunity Builder ingezet bij Kromkommer, sociaal onderneming tegen voedselverspilling.
Recent heeft Bart zijn activiteiten verlegd naar de rol van Chef Waarde creatie bij SOOP, onderdeel van BeeBleu. BeeBlue bedenkt en ontwikkelt hoogwaardige producten vanuit de ambitie om organische reststromen in te zetten als waardevolle grondstoffen. SOOP omvat een range cosmetische producten op basis van organische bijstromen als sinaasappelschillen en koffiedik.
Daarnaast is Bart actief als Chef Partnerships bij Frank about Tea. Deze pionier in de thee industrie levert premium producten via direct trade / fair chain zonder tussenkomst van overbodige handelaren. Daarmee wordt een gezonde en transparante keten gerealiseerd.

Doel

Kromkommer heeft sinds de komst van Bart een groei en professionaliseringsslag gemaakt. Intrede in het foodservice kanaal en uitbreiding in het foodretail kanaal, professionalisering van de interne organisatie en bouwen van samenwerkingen met strategische partners.
Binnen SOOP is Bart actief voor het project leisure, waarbij koplopers in de hotel industrie in Amsterdam gaan samenwerken ten einde hun eigen organische bijstromen te verwarde tot zeep.
Voor Frank about Tea richt Bart zich op het vormgeven en executeren van de strategie van B2B en B2C verkopen.

Actief bij

Verschillende duurzame / sociale ondernemingen

Rol binnen initiatief

Met kennis, goed netwerk en tomeloze energie zet Bart zich als strategisch partner in bij verschillende ondernemingen.

Vanuit welke rol

Zelfstandig ondernemer (ZZP)