X

Ben jij bezig met duurzame impact en jonger dan 33?

Dan zijn we op zoek naar jou! De DJ100 laat zien dat duurzaamheid mogelijk is en biedt unieke netwerk mogelijkheden!
 
opgeven & aanbevelen

Sheraz & Nawaz Kazmi

Foto Sheraz & Nawaz Kazmi

Sheraz & Nawaz Kazmi is 30 & 28 jaar oud en Oprichters

Thema

Verduurzamen van het bedrijfsleven (MVO)

Initiatief

Mijn broer Nawaz en ik zijn de grondleggers van ‘The Pure Family’, een moderne keten met vijf merken die elke een uniek en bijzonder karakter hebben, en tegelijkertijd dezelfde kernwaarden en filosofie. Met ‘pure marketing agency’ MiU helpen we grootse merken duurzame impact maken. Met ‘pure salad bar’ HAKA, ‘pure food cafe’ Hills & Mills en ‘pure cook book’ Papa Kazmi helpen we mensen oprecht, gezond en lekker eten. Met ‘pure inspiration source’ I Nailed My Way To Success inspireren wij mensen om hun duurzame dromen na te jagen.

We willen graag een voorbeeld zijn. Als een soort blauwdruk voor een gebalanceerde, gerichte en bewuste manier van leven en werken. Hiermee willen we mensen raken, verbinden en mobiliseren. We hebben grootse ambities, maar werken kleinschalig. Hierdoor kunnen wij onze ziel in onze concepten leggen.

Met inmiddels meer dan dertig talenten maken wij een pure levensstijl mogelijk. Dit doe ik met een jonge generatie: ik ben dertig en op mijn vader na de oudste van ons team. Ik leid vanaf het front, maar ik geef mensen ook graag de ruimte om hun krachten te benutten. Zo ben ik bijvoorbeeld mentor van meerdere jonge high-potentials die hun duurzame carrière willen katalyseren. Ik help mensen hun purpose te ontdekken en die doelgericht na te jagen. Hoe meer mensen je bij de duurzame wereld betrekt, des te groter wordt de impact die je samen maakt.

Doel

Mijn missie is om een pure levensstijl te ontketenen. Daarbij is het ultieme doel om in 2020 1 miljoen ‘pure’ fans te mobiliseren. Als pioniers op het gebied van meaningful marketing adviseren wij organisaties als ABP en Rabobank en dragen daarbij bij aan MVO in binnen- en buitenland. Wij maken een steeds grotere groep mensen bekend met duurzaamheid. Ons mooiste voorbeeld is Rijk Zwaan. Bij deze multinational droegen wij direct bij aan de nieuwe missie ‘sharing a healthy future’ en hielpen wij deze in meer dan twintig landen waar te maken.

Met onze duurzame initiatieven verscheen ik tientallen keren in de media, waaronder in het internationale Kinfolk en the Guardian. Samen met mijn broer werd ik in 2012 uitgeroepen tot ‘Innovator of the Year’. Ook waren we eindverantwoordelijk voor de marketing van het duurzame initiatief ‘Die Berg Komt Er’.

Onze persoonlijke, duurzame manier van werken wordt regelmatig door het bedrijfsleven geprezen. Zo wordt Hills & Mills als enige voorbeeldbedrijf in het managementboek ‘Op pad met mijn talenten’ beschreven als ‘een organisatie waarvan je voelt dat het klopt’ en ‘waar medewerkers de kans krijgen impact te maken’.

Actief bij

The Pure Family

Rol binnen initiatief

Samen met mijn broer heb ik The Pure Family opgericht. Het is een ‘moderne keten’ van vijf merken die elk een uniek en bijzonder karakter hebben, en tegelijkertijd dezelfde kernwaarden en filosofie. Wij willen een pure levensstijl ontketenen en doen dat met duurzaam eten en drinken, advies en inspiratie. Hoewel onze manier van ondernemen heel erg persoonlijk en kleinschalig is, hebben wij direct en indirect een ontzettend groot bereik. Ik ben daarbij een voorbeeld voor zowel mijn team van meer dan dertig jonge talenten als al onze klanten, fans en andere stakeholders, zoals mensen die ons in de media zien. Wij nemen een duidelijk standpunt in als het gaat om onze waarden en overtuigingen. Dit maak ik waar door bewust en doelgericht te ondernemen EN te leven.

Vanuit welke rol

Ondernemer

Website

http://thepurefamily.com

Tweet

Jouw bericht in max 140 tekens