X

Ben jij bezig met duurzame impact?

Dan zijn we op zoek naar jou! De DJ100 laat zien dat duurzaamheid mogelijk is en biedt unieke netwerk mogelijkheden!
 
opgeven & aanbevelen

Jaap Grolleman

ava

Jaap Grolleman is 26 jaar oud en Copywriter

Thema

Duurzame energie en energiebesparing

Initiatief

Copywriter van Vandebron de online marktplaats van duurzame energie. Verantwoordelijk voor alle externe communicatie, online en offline (evenementen zoals open dagen bij de boer). Betrekt zo klanten bij de missie, laat ze zien wat hun effect en invloed op de energievoorziening van Nederland is met beeld en tekst.

Doel

Vandebron heeft fans in plaats van klanten. Dat komt niet alleen omdat ze nu eindelijk zeker weten dat ze groene stroom hebben, maar ook ze samen bij de missie van meer duurzame energie worden betrokken. Ondanks dat Vandebron nog steeds een kleine ‘leverancier’ is heeft het veel betrokken klanten die enorm veel (positieve) interacties op social media teweeg brengen en nieuwe klanten aanbevelen (de olievlek).

Actief bij

Vandebron

Rol binnen initiatief

Alle externe communicatie voor Vandebron, al sinds voor de lancering (februari 2014).

Vanuit welke rol

Young professional

Website

https://vandebron.nl/

Tweet

Laat veel mensen inzien dat duurzame energie niet alleen nodig, maar ook een stuk leuker is.